30 ian. 2012

MIXED MEDIA- cu ce se mananca?!

Daca va spun mixed media multe dintre voi vor face ochii mari si rotunzi si imi sinteti tare dragi cind sinteti asa mirate fiindca stiu ca setea voastra de cunoastere e intacta!
Dar sa incercam sa vorbim serios;
Sub aceasta denumire pompoasa se ascunde de fapt un lucru pe care noi, creatoare pasionate, il facem in fiecare moment: UN AMESTEC.
De fapt mixed media reprezinta un melanj de tehnici de creatie diferite.
Fetele de pe forum stiu cit de mult am insistat dintotdeauna asupra faptului ca e foate important sa te poti exprima prin cit mai multe tehnici. Nici nu va imaginati cite porti deschid creatiei imbinarea  mai multor tehnici! Cu cit imperecherea este mai neasteptata si mai insolita cu atit rezultatul e mai iesit din comun si mai impresionant.
La unul din atelierele mele, una dintre cursante m-a intrebat cite tehnici de creatie cunosc; chiar daca intrebarea era putin insidioasa i-am raspuns ca nu stiu numarul exact si ca mi se intimpla de multe ori sa aflu ca ceea ce am folosit eu pentru a realiza ceva e o tehnica anume de care aflu dupa ce am folosit-o deja.  Dar asta e marele avantaj al nostru , al româncelor, ca am stiut totdeauna sa facem din "nimic un capat de lume"(proverbul suna altfel dar sint politicoasa si nici nu suna rau cum l-am reamenajat?!)
Problema e ca pentru a stapîni o tehnica e nevoie de multa, multa munca; numai asa poti cunoaste toate posibilitatile ce ti le ofera si apropierile posibile cu alte tehnici.
Dar ca sa nu lungim vorba...
Pentru mine mixed media e un nume nou pentru ceva ce incercam sa practic de mult timp; eu îi spuneam SCRAPMANIA.
Cert este ca mixed media poate fi definita ca o imbinare de arte, avind in vedere ca tehnica sta la baza artei.
Interesant ar fi poate sa discutam despre tehnici... dar asta e o alta poveste ...
Nu-mi ramine decit sa va imbratisez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!


Doresti sa publici in blogul nostru? Inregistreaza-te pe forum si trimite-ne un articol cu un tutorial pregatit de tine precum si o fotografie cu una din creatiile tale !