5 feb. 2012

Scraperrita & mamica

Mai intai sa ma prezint : Ma numesc Veronica, locuiesc in Belgia, am doi copii, o fetita de 3 ani si un baietel de 6 luni.

Am dorit aceasta micuta introducere, pentru a va povesti despre pasiunea mea scrapul (handmade-ul in general) si cum impac aceasta pasiune cu faptul ca sunt o tanara mamica, cand anume mai gasesc timp pentru scrapuit :)

Scrapul este marea mea pasiune. In momentul cand ma apuc de scrap, parca sunt intr-o alta lume. Imi place sa ma joc cu hartia, cu lipiciul, cu stampilele, cu foarfecele si panglicutele. Parca as fi un magician care face hocus-pocus si a scos ceva frumos din palarie :)
Pentru mine ca mama, copiii sunt foarte importanti, sunt pe primul loc, ca sa zic asa...
E adevarat, de cand am copiii, nu ma mai pot juca dea magicianul cat vreau eu, timpul de scrap s-a diminuat considerabil, dar incerc pe cat posibil sa continui acesta frumoasa joaca, pentru ca imi face placere, ma deconecteaza, destreseaza, calmeaza, ceea ce e foarte important inclusiv pentru familia mea.Continui sa fac scrap cu copiii langa mine.

Pe fetita, fiind mai mare, o implic in joaca mea cand ea doreste si facem asta cand cel mic doarme, e linistit ori se joaca.
O activitate interesanta pentru ea, pe care de obicei o face cu placere, dezvoltandu-si astfel imaginatia si destul de multe abilitati.In ultima instanta, mai scrapuiesc seara tarziu dupa ce dorm copiii.
Deci se poate face scrap cu copiii langa tine :). Poti fi o mama buna si in momentul cand faci scrap.
Imbinarea celor doua activitati, mie personal, chiar mi-a adus satisfactii ca scrapper si ca mama :)

Va imbratisez cu drag si va doresc multa inspiratie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!


Doresti sa publici in blogul nostru? Inregistreaza-te pe forum si trimite-ne un articol cu un tutorial pregatit de tine precum si o fotografie cu una din creatiile tale !